Beurzen

VIRTUELE BEURZEN

Virtuele beurzen zijn online platformen waar klanten, leveranciers en distributeurs virtueel bij elkaar komen op vrijwel elk gewenst moment en vanaf elke plaats.

Op een virtuele beurs faciliteert een digitale multimedia-omgeving de interactie tussen exposanten en bezoekers via chat rooms, videoconferenties, op maat gemaakte digitale presentaties en interactieve online productdemonstraties.

Er is geen uitgebreide kennis nodig om een virtuele stand te creëren of te bezoeken, aangezien de platforms meestal vooraf worden ontworpen door onze experten.

KENMERKEN

Cloud based

Jouw virtuele beurs bevindt zich in de cloud en is dus van overal ter wereld en vanop gelijk welke device toegankelijk, 7/7 en 24/24.

Trackingsysteem

Virtuele beurzen hebben sterke tracking mechanismen, zodat elke standhouder weet wat de return on investment is.

Meertalig

Je kiest zelf in welke talen de virtuele beurs dient opgezet te worden. Trek op die manier bezoekers van Hongkong tot New York.

GDPR Proof

Ons team van privacy experten controleert elke instelling van de virtuele beurs zodat deze in overeenstemming is met de geldende privacywetgeving.

Personaliseerbaar

Elke virtuele beurs is “customizable”, zowel vóór de opening, tijdens als na de beurs. Dat biedt heel wat mogelijkheden.

Jouw virtual fair of virtual conference gaat door in een virtuele 3D-venue die je kan inrichten en aankleden volgens jouw specifieke wensen en huisstijl. Bezoekers worden bij het binnenkomen verwelkomd via de ontvangstbalie en kunnen navigeren naar de seminarieruimtes en de beursvloer.

Tijdens het virtuele evenement beschikt elke exposant over een gepersonaliseerde digitale 3D-beursstand waarmee hij zijn boodschap naar het grote publiek kan overbrengen via beschrijvingen, video’s, catalogussen en andere documentatie.

Exposanten kunnen een eventspecifieke webshop inrichten die hen in staat stelt om hun producten en diensten online te verkopen. Het platform ondersteunt de volledige afhandeling van bestellingen, inclusief de online betaling.

Het online, virtuele event platform verlaagt de drempel om te netwerken. De deelnemers kunnen via het platform eenvoudig contact leggen met elkaar en onderling afspraken regelen.

Het platform ondersteunt de online registratie van bezoekers, de eventuele betalingen en het genereren van badges. De bezoekers dienen hun profiel in te vullen, zodat netwerking gestimuleerd wordt. Het platform stuurt automatisch reminders naar de bezoekers voor de activiteiten waarvoor zij zich ingeschreven hebben.

Het platform faciliteert het capteren van contactgegevens tussen bezoekers en exposanten.

Via het platform worden alle acties geregistreerd, zoals contacten, downloads, aantal bezoekers etc. Deze informatie kan je als organisator voor uw exposanten ter beschikking stellen.

Via de exhibitor manual kan je alle richtlijnen en noodzakelijke informatie meedelen aan de exposanten.

ONTDEK ONZE BEURSSTANDEN

Wens je meer te weten over de diverse standen die Virtual Fair standaard aanbiedt? Ontdek ze hieronder allemaal!

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Eens praten over jouw volgend project?

Wij helpen je graag verder! Vul ons contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact op. Je kan ons ook telefonisch bereiken op het nummer +32 491 63.06.67 of via mail op info@virtualfair.be.
Schuiven naar boven